Tovább terjeszkedik a Csatár Kft.
Kleinhappel Miklós 2008.12.27. 11:51
Ha másokat követsz, csak második lehetsz – továbbra is ez a Csatár Személy- és Vagyonvédelmi Szolgáltatás filozófiája. A cég az elmúlt hetekben olyan nagy értékű tisztítóberendezést vásárolt, amelyből mindössze egy található meg az országban.
A vagyonvédelem abban különbözik más szolgáltató szakmáktól, hogy sokkal hangsúlyosabb a tevékenység bizalmi jellege. A megbízó a vagyonát bízza a vagyonvédelmi cégekre. Éppen ezért másodpercek alatt el lehet veszíteni a nehezen megszerzett bizalmat – ehhez elég egyetlen rosszul dolgozó alkalmazott. Ráadásul a dolgozók a „kirakatban” ténykednek, így egy-egy apró mulasztás, hiba azonnal látható. Heinisch Zoltán igazgató emiatt gondolta azt már a Csatár Személy és Vagyonvédelmi Szolgáltatás létrehozásakor, hogy nem tehet csupán erre az egy „lóra”, amennyiben hosszú távon életképes céget kíván létrehozni. Sok a vagyonvédelemmel foglalkozó cég, amelyeknek ráadásul mozgékony piacon kell megállniuk a helyüket, hiszen folyamatosan változik a megrendelő-állomány. A kezdetek óta eltelt hét évben ezért professzionális takarító tevékenységükkel, Vaskeresztesen az ország első alpesi fogadó és borházának üzemeltetésével, elektronikai hulladékok gyűjtésével és feldolgozásával, valamint munkaerő-kölcsönzéssel gyarapították tevékenységüket; ez utóbbi ráadásul időközben a társaság húzóágazatává nőtte ki magát, és azóta is egyre tovább és tovább fejlődik. Mindez a társaság partner- és minőségközpontú szemléletének gyümölcse, ezért sem véletlen, hogy a Csatár Kft. szlogenjét – partnerség, bizalom, minőség – senki sem kérdőjelezi meg.
Magyarországon a Csatár Személy- és Vagyonvédelmi Szolgáltatáson kívül mindössze egy cég rendelkezik azzal a nagy értékű tisztítóberendezéssel, amit a kft. az elmúlt hetekben vásárolt. A cégvezető rendíthetetlen újítani akarását ismerve természetesen az eddigi profilba nem illő beruházás oka sem lehet más, mint egy új üzletág beindítása. A gép nagy sebességgel homokot fúj ki, ennek segítségével anélkül, hogy roncsolná a felületet, megtisztítja azt a különféle szennyeződésektől. Legyen szó a házfalon éktelenkedő graffitiról, piszkos épületrészről, szoborról, kerítésről, tetőről, vagy éppen a régi burkolati jelektől megszabadítani kívánt útról, egészen kis vagy nagy felületekről, mindenhol hatékonyan alkalmazható. A végeredmény újszerű állapot – erről a cég első embere személyesen is meggyőződött, amikor az Ausztriában történt gépvásárlás előtt két épület tisztítását is nyomon követte. S hogy mit tudhatunk még az új üzletágról? „Amint megérkezik Ausztriából a gép, elkezdhetjük a munkát. Az új szolgáltatás népszerűsítését, köztudatba bevezetését végző menedzsergárda, az irányító- és munkavégző személyzet már a rendelkezésünkre áll”, mondja a cégvezető.
Az olvasókban, akik az elmúlt hónapokban nyomon követték a Csatár Kft. tevékenységéről szóló írásainkat, joggal merül fel a kérdés, mi Heinisch Zoltán titka, miképp lehetséges az, hogy bármibe is fog, „arannyá” válik a kezei között? A kijelentés nem túlzás, ugyanis ha az eredményeket nézzük, beszédesek az adatok: a kft. éves bevétele meghaladja az egymilliárd forintot, ezen kívül minden egyes tevékenységi területén a legmegbízhatóbb, legszínvonalasabb szolgáltatók között tartják számon. „Nagyon sok elképzelésem van, sok helyen el is mondom ezeket, de nagy részüket azért nem tudom megvalósítani, mert nem találok olyan munkatársakat, akik megértik a célokat, és a siker érdekében tenni is tudnak”, nyilatkozta lapunknak nemrégiben a cégvezető (Partnerség, bizalom, minőség – Csatár Kft. – Vállalkozás, 2007/4. szám). E szavakat a személy és vagyonvédelmi szolgáltatás igazgatója továbbra is fenntartja. Ha beszélhetünk egyáltalán Csatár-titokról, akkor – több más összetevő mellett – a Csatár Személy- és Vagyonvédelmi Szolgáltatás sikerének titka a bátorság: megfelelő szakembergárdával felvértezve merészen vág bele újabb és újabb ígéretesnek látszó tevékenységekbe.
|